(profesijas kods 1211 04)
uz nenoteiktu laiku (pilna slodze)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- Nodrošināt Slimnīcas grāmatvedības uzskaites organizācijas iekšējo normatīvo aktu izstrādi;
- Veikt Slimnīcas Grāmatvedības uzskaites politikas izstrādi un aktualizēšanu saskaņā ar LR normatīvo aktu par grāmatvedības uzskaiti prasībām, un nodrošināt patiesu, savlaicīgu un pilnīgu Slimnīcas un tās sturktūrvienību saimniecisko darījumu un notikumus atspoguļojumu;
- Sekot LR normatīvo aktu izmaiņām grāmatvedības kārtošanas un nodokļu jomā un informēt padotībā esošos darbiniekus par izmaiņām normatīvajos aktos, nodrošinot darba izpildi saskaņā ar tiem;
- Nodrošināt ilgtermiņa ieguldījumu uzskaiti saskaņā ar LR normatīvo aktu, Slimnīcas iekšējo normatīvo aktu un Grāmatvedības uzskaites politikas prasībām;
- Nodrošināt apgrozāmo līdzekļu – krājumu, debitoru, naudas līdzekļu uzskaiti saskaņā ar LR normatīvo aktu, Slimnīcas iekšējo normatīvo aktu un Grāmatvedības uzskaites politikas prasībām;
- Nodrošināt pašu kapitāla, nākamo periodu ieņēmumu un uzkrāto saistību uzskaiti saskaņā ar LR normatīvo aktu, Slimnīcas iekšējo normatīvo aktu un Grāmatvedības uzskaites politikas prasībām;
- Nodrošināt norēķinu ar piegādātājiem, darbuzņēmējiem un citiem kreditoriem uzskaiti saskaņā ar LR normatīvo aktu, Slimnīcas iekšējo normatīvo aktu un Grāmatvedības uzskaites politikas prasībām;
- Nodrošināt darba algas un ar darba samaksu saistīto nodokļu aprēķinu un izmaksu saskaņā ar LR normatīvo aktu, Slimnīcas iekšējo normatīvo aktu un Grāmatvedības uzskaites politikas prasībām;
- Veikt regulāru datu pārbaudi saimniecisko darījumu reģistros, kontrolēt ieņēmumu, izmaksu, sintētisko un analītisko kontu pārskatus;
- Nodrošināt Slimnīcas līdzekļu inventarizācijas un veikt bilances posteņu inventarizācijas, noteikt un iegrāmatot inventarizāciju rezultātus, izdarīt koriģējošos un slēguma ierakstus.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- augstākā izglītība grāmatvedībā vai finanšu vadībā (5.profesionālās kvalifikācijas līmenis);
- pieredze galvenā grāmatveža amatā vismaz 5 gadi;
- teicamas finanšu grāmatvedības zināšanas;
- pieredze resursu vadības sistēmas Horizon lietošanā un administrēšanā;
- vēlamas zināšanas par veselības aprūpes pakalpojumu finansēšanas principiem, normatīvo aktu pārzināšana veselības aprūpes finansēšanas jomā;
- valsts valodas prasme saskaņā ar noteiktā laika periodā spēkā esošiem LR normatīviem aktiem;
- datorprasmes: tekstapstrādes programmas, lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, strādāt Windows vidē, kā arī gatavība apgūt prasmi strādāt specializētās Informāciju sistēmās;
- spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu un komandas darbu;
- prasme strādāt ar lielu informācijas apjomu;
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem.
- augsta atbildības izjūta.
PIEDĀVĀJAM:
- mēnešalgu mēnesī EUR 2659.00 bruto (pirms nodokļu nomaksas);
- veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00 līdz plkst.16.30;
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā;
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu;
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Tālrunis informācijai: 67366396
Pieteikuma termiņš: līdz 2024.gada 31.jūlijam.
INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU NODAĻĀ
uz nenoteiktu laiku (pilna slodze)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- uzraudzīt Slimnīcas IKT infrastruktūru un attīstīt monitoringa sistēmu;
- veikt Slimnīcas IS administrēšanu un uzturēšanu;
- veikt Slimnīcas IS ekspluatācijas problēmu operatīvo risināšanu;
- konsultēt Slimnīcas datortehnikas lietotājus, nepieciešamības gadījumā sniegt tehnisku palīdzību attālināti vai klātbūtnē uz vietas;
- uzstādīt, konfigurēt un apkalpot datortehniku u.c. biroju tehniku;
- diagnosticēt un novērst kļūmes datortehnikas darbībā;
- novērst nesankcionētās programmatūras lietošanu;
- instalēt un konfigurēt programmatūru, veikt nepieciešamo programmatūras atjaunināšanu.
- rūpēties par drošību datorsistēmas darbībā;
- analizēt Slimnīcas IKT infrastruktūras paziņojumus un meklēt risinājumus to novēršanai;
- dokumentēt IKT infrastruktūru, izmaiņas, lietotāju pieejas tiesības un izmaiņas.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība datorzinātnēs vai informāciju tehnoloģijās;
- IT administratora vai līdzīgā amatā ilgāka par 2 gadiem;
- praktiska pieredze ar Hyper-V un VMware;
- praktiska pieredze centralizētā Windows darbstaciju uzturēšanā;
- zināšanas par IS ieviešanu, uzturēšanu un testēšanu;
- Windows serveru un Windows darbstaciju administrēšanā, zināšanas Linux OS;
- valsts valodas prasme saskaņā ar noteiktā laika periodā spēkā esošiem LR normatīviem aktiem;
- spējas pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu;
- spējas veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā.
Piedāvājam:
- mēnešalgu mēnesī EUR 1683,00 bruto (pirms nodokļu nomaksas);
- veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00 līdz plkst.16.30;
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā;
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu;
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika;
- atlaides noteiktiem slimnīcas pakalpojumiem;
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikumus līdz 2024.gada 7.augustam.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.
Tālrunis informācijai: 67366467
Darba aizsardzības speciālists
PERSONĀLA VADĪBAS DAĻĀ uz nenoteiktu laiku (nepilna slodze)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- izstrādāt un aktualizēt darba aizsardzības instrukcijas, iekšējos normatīvos aktus un citu, ar darba aizsardzību saistītu, dokumentāciju,
- veikt Slimnīcas nodarbināto sākotnējās, atkārtotās un neplānotās instruktāžas un tematiskās apmācības darba aizsardzībā,
- veikt darbinieku nosūtīšanu uz pirmreizējo, periodisko vai ārpuskārtas obligāto veselības pārbaudi un sekot līdzi tās izpildei,
- piedalīties darba vides riska faktoru identificēšanā un novērtēšanā, veikt riska faktoru mērījumus,
- veikt nelaimes gadījumu izmeklēšanu atbilstoši MK noteikumu prasībām,
- veikt darba vides uzraudzību Slimnīcas struktūrvienībās, kā arī sniegt priekšlikumus darba vides uzlabošanai,
- organizēt citus darba aizsardzības pasākumus,
- ievadīt un apstrādāt informāciju Slimnīcas elektroniskajās datu uzskaites sistēmās savas kompetences ietvaros.
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- Augstākā izglītība un papildizglītība darba aizsardzības jomā 60 stundu apmērā,
- pieredze darba aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību,
- spēja izprast un orientēties darba aizsardzības reglamentējošos normatīvajos aktos,
- valsts valodas prasme saskaņā ar noteiktā laika periodā spēkā esošiem LR normatīviem aktiem,
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Word, Excel, PowerPoint) ikdienas lietotāja līmenī,
- labas komunikācijas prasmes, prasme strādāt komandā,
- iniciatīva un atbildības izjūta.
PIEDĀVĀJAM:
- mēnešalgu mēnesī EUR 1156, 00 (pirms nodokļu nomaksas) par 0,8 slodzes apjomu,
- veikt pienākumus 32 stundas nedēļā, iespēja vienoties par elastīgu darba grafiku,
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā,
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu,
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika,
- iespēju pilnveidoties un attīstīt profesionālo izaugsmi,
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus,
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā.
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Darba aizsardzības speciālists” e-pastā: atlase@1slimnica.lv.
Klientu un pacientu reģistrators Pakalpojumu attīstības un klientu apkalpošanas nodaļā
uz nenoteiktu laiku (uz pilnu slodzi)
GALVENIE PIENĀKUMI:
- pieņemt un reģistrēt klientus un pacientus, sniedzot tiem nepieciešamo informāciju mutiski, rakstiski, telefoniski un elektroniski atbilstoši Slimnīcas noteiktajām prasībām
- reģistrēt informāciju par pacientu “Smart medical” Informācijas sistēmā, medicīniskajā un norēķinu dokumentācijā atbilstoši slimnīcas noteiktajām prasībām
- nodrošināt efektīvu informācijas apriti, kas saistīta ar klientu reģistrāciju
- pieņemt samaksu par pakalpojumiem (skaidrā naudā, bezskaidras naudas norēķinā, t.sk. ar dāvanu karti, apdrošināšanas polisi u.c.), izsniegt čekus vai kvītis
- sniegt nepieciešamo informāciju Slimnīcas klientiem
- pierakstu izmaiņu gadījumā “Smart medical” Informācijas sistēmā, veikt Slimnīcas klientu atzvanu un pierakstu optimizāciju
- aizpildīt elektroniskā kases aparāta žurnālu, sagatavot atskaites grāmatvedībai un inkasācijai
- pieņemt un nodot darba vietu kolēģiem, nākamās maiņas neierašanās gadījumā neatstāt darba vietu, par radušos situāciju ziņot tiešajam un funkcionālajam vadītājam
PRASĪBAS PRETENDENTIEM:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība
- vēlama pieredze klientu apkalpošanā
- valsts valodas prasme augstākā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe)
- datorprasmes, kas ietver prasmi strādāt ar tekstu, ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē un specializētajās informāciju sistēmās
- spēja pastāvīgi, mērķtiecīgi un racionāli plānot un organizēt savu darbu, izvirzīt prioritātes
- spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā
- psiholoģiskā noturība
- laipna un atsaucīga attieksme
- precizitāte, augsta atbildības sajūta
PIEDĀVĀJAM:
- stundas tarifa likmi: 6.36 EUR/stundā, pirms nodokļu nomaksas
- summēto dienas darba laiku (laika periodā no plkst.07.30 līdz 20.00), pēc iepriekš saskaņota darba grafika
- ievērojamas atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas – dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē pilsētas centrā
Gaidīsim Jūsu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “klientu un pacientu reģistrators” e-pastā atlase@1slimnica.lv vai personīgi iesniedzot SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, 2.stāvā, 31.kabinetā, Bruņinieku ielā 5/k-2, Rīga, LV-1001.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.