Atklāts konkurss uz Personāla vadības nodaļas vadītāja amatu
(viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
Izstrādāt un pilnveidot Slimnīcas personāla vadības stratēģiju, politiku un mērķus. Veidot un pilnveidot personāla vadības sistēmu atbilstoši organizācijas mērķiem un saskaņā ar LR likumdošanu un starptautiskajiem normatīvajiem aktiem, kā arī nepārtraukti pilnveidot Slimnīcas personāla vadības sistēmu, ieviešot progresīvas metodes un risinājumus. Plānot un prognozēt Slimnīcas personāla resursus, izstrādāt un pilnveidot personāla atalgojumu sistēmu atbilstoši Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasībām. Nodrošināt darba aizsardzības sistēmas darbību atbilstoši Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasībām. Vadīt Personāla vadības nodaļas darbu.
Galvenie amata pienākumi:
- Izstrādāt un pilnveidot Slimnīcas personāla vadības stratēģiju, politiku un mērķus.
- Veidot un pilnveidot personāla vadības sistēmu.
- Vadīt personāla atlasi, pielietojot atbilstošas personāla atlases metodes, vadīt darba intervijas.
- Izstrādāt un uzturēt aktuālā stāvoklī ar personāla vadību saistīto dokumentāciju.
- Veikt personāla apmācību personāla vadības jautājumos, t.sk. informējot par jaunumiem personāla vadības jomā.
- Veikt struktūrvienības darbinieku faktiski nostrādātā darba laika uzskaiti.
- Sagatavot Slimnīcas valdes lēmumprojektus personāla vadības jautājumos.
- Piedalīties pārbaudēs, ko veic ārējās institūcijas darba attiecību un darba aizsardzības jomā.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Augstākā izglītība personāla vadībā vai biznesa vadībā;
- Darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi personāla vadītāja amatā pēdējo 5 gadu laikā;
- Darba pieredze ne mazāk kā 2 gadi vadošā amatā pēdējo 5 gadu laikā;
- Pārzināt LR normatīvo aktu prasības un starptautiskās vadlīnijas personāla vadības un darba aizsardzības jomās;
- Zināšanas darbā ar resursu vadības sistēmas Horizon personāla moduli;
- Zināšanas par personāla lietvedību;
- Zināšanas par personāla motivācijas sistēmas veidošanas principiem un motivācijas metodēm;
- Zināšanas par personāla atlases metodēm un principiem;
- Zināšanas par mācību procesiem un darbinieku attīstības metodēm;
- Zināšanas par darba izpildes vadību un atalgojuma sistēmas veidošanas principiem;
- Prasme analizēt uzņēmuma personāla statistikas datus.
- Teicamas valsts valodas prasmes;
- Datorprasmes ikdienas lietotāja līmenī;
- Spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu, efektīvi plānojot savu darba laiku;
- Spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā.
Piedāvājam:
- Veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00-16.30;
- Vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē;
- Profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- Mēnešalgu EUR 2200 (bruto), sociālās garantijas.
Informējam, ka personāla atlases konkurss noritēs 2 kārtās:
1.kārtā notiks pretendentu iesniegtajos dokumentos sniegtās informācijas atbilstības izvērtēšana amatam noteiktajām prasībām, kā ietvaros prioritāte virzīšanai nākošajā kārtā būs tiem pretendentiem, kuriem ir pieredze vairākās uzskaitītās amata darbības jomās.
2.kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.
Saziņa ar pretendentiem konkursa ietvaros.
Pēc konkursa 1.kārtas vienas nedēļas laikā sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pēc konkursa 2.kārtas informēsim visus pretendentus uz norādīto e-pasta adresi par konkursa noslēgumu, savukārt ar pretendentu, kurš tiks virzīts amatam, sazināsimies telefoniski.
Lai piedalītos konkursā, lūdzam nosūtīt Jūsu pieteikuma vēstuli, kurā aprakstīta Jūsu darba pieredze, zināšanas un prasmes, kas ir atbilstošas vakantā amata noteiktajām prasībām, un savu CV ar norādi “Personāla nodaļas vadītājs” uz e-pastu: atlase@1slimnica.lv vai iesniegt personīgi SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, Bruņinieku ielā 5, Rīga, LV 1001 līdz 2023.gada 24. aprīlim.
Centrālās sterilizācijas nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt Centralizētā sterilizācijas nodaļas saskaņā ar slimnīcas un LR normatīvo aktu prasībām
- organizēt, plānot un koordinēt ķirurģisko instrumentu un sterilo materiālu apriti slimnīcā
- organizēt sterilizācijas nodaļas personāla darba plānošanu un vadīšanu
- uzraudzīt lietojamo medicīnisko ierīču materiālu apstrādi un sagatavošanu lietošanai
- nodrošināt instrumentu apstrādes un sterilizācijas procesu kvalitātes kontroli un dokumentēšanu
- plānot, organizēt un uzraudzīt nodaļas materiāli tehnisko nodrošinājumu, t.sk. veikt nepieciešamo līdzekļu un saimnieciskā inventāra pasūtīšanu
- plānot nodaļas inventāra un medicīnas ierīču, tajā skaitā ķirurģisko instrumentu, savlaicīgu nomaiņu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība inženierzinātnēs, māszinībās, sabiedrības veselībā vai medicīnā
- vēlama praktiska pieredze saistībā ar medicīnas ierīcēm, medicīniskajām manipulācijām un infekciju kontroli
- zināšanas par medicīnas ierīcēm, tajā skaitā ķirurģiskajiem instrumentiem un apstrādes ierīcēm un palīgierīcēm
- prasmes analizēt un pielietot darbā LR spēkā esošo likumdošanas un normatīvo aktu prasības, starptautiskos standartus un vadlīnijas, kas attiecas uz medicīnisko ierīču apstrādi un infekciju kontroli
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- labas datorprasmes (tekstapstrādes, prezentāciju gatavošanas prasmes, prasme strādāt ar izklājlapām (Excel u.c.)
Piedāvājam:
- darba vietu, kurā savijas medicīnas vēsture un jaunākās tehnoloģijas
- vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus
- darba laiku no plkst. 8.00-16.30
- mēnešalgu EUR 1800,00 pirms nodokļu nomaksas
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu
- atlaides braukšanai pilsētas sabiedriskā transportā
- atlaides noteiktiem slimnīcas pakalpojumiem
Personāla vadības nodaļā
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot ar darba tiesisko attiecību, prakses un brīvprātīgā darba organizēšanu saistītos dokumentus (līgumi, rīkojumi, vienošanās u.c.);
- reģistrēt sagatavotos dokumentus elektroniskajā dokumentu uzskaites sistēmā, nodrošinot nodarbināto iepazīstināšanu ar reģistrēto dokumentu;
- veikt ar personālvadību saistīto dokumentu pārvaldību atbilstoši nodaļas lietu nomenklatūrai;
- ievadīt un apstrādāt aktuālo informāciju par slimnīcā nodarbinātajiem resursu vadības sistēmas Horizon personāla modulī;
- sagatavot personāla atskaites atbilstoši nodaļas vadītāja norādījumiem;
- veikt personāla atlasi;
- aktīvi līdzdarboties personāla vadības programmu un personāla lietvedības procesu digitalizēšanā.
Prasības pretendentiem/ēm:
- augstākā izglītība personāla vadības jomā vai citā jomā, ja ir atbilstoša darba pieredze personāla vadībā;
- vismaz 2 gadu darba pieredze personāla vadības jomā;
- pieredze darbā ar personāla uzskaites un dokumentu pārvaldības sistēmām;
- pieredze darbā ar atlasi un personāla attīstības projektu ieviešanu;
- zināšanas par personāla vadības procesiem un projektu vadību;
- ļoti labas datorprasmes: MS Word, Excel, lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, kā arī strādāt Windows vidē, spēja ātri apgūt specializētās informāciju sistēmas;
- zināšanas un pieredze darbā ar personāla vadības sistēmu Horizon.
Piedāvājam:
- profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- mēnešalgu Eur 1400 ( pirms nodokļu nomaksas);
- atlaidi pilsētas sabiedriskajā transportā;
- automašīnas stāvvietu pilsētas centrā par simbolisku samaksu;
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika.
- darba laiks: no plkst.8.00-16.30.
Galvenie amata pienākumi:
- Izstrādāt un uzturēt aktuālā stāvoklī dokumentāciju, kas nosaka Slimnīcas higiēniskā un pretepidēmiskā režīma prasības saskaņā ar LR normatīvo aktu prasībām.
- Veikt Slimnīcas higiēniskā un pretepidēmiskā režīma prasību ievērošanas uzraudzību Slimnīcā, dokumentēt rezultātus, neatbilstību gadījumā noteikt korektīvos un preventīvos pasākumus.
- Izstrādāt higiēniskā un pretepidēmiskā režīma prasību ievērošanas uzraudzības plānu.
- Nodrošināt ar veselības aprūpi saistīto grupveida infekcijas saslimšanu epidemioloģisko izmeklēšanu, organizēt pretepidēmijas pasākumus.
- Veikt personāla apmācību un konsultēšanu par Slimnīcas higiēniskā un pretepidēmiskā režīma noteikumu prasībām.
- Uzskaitīt, analizēt un risināt ar higiēnu un epidemioloģisko drošību saistītus jautājumus un negadījumus, t.sk. steidzamos paziņojumus par infekciju slimībām.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Profesionālais bakalaura grāds veselības aprūpē vai sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija.
- Vēlama vismaz 2 gadu pieredze higiēnas un epidemioloģiskās drošības uzraudzības jomā ārstniecības iestādē vai veselības aprūpes jomā ārstniecības iestādē.
- Zināšanas epidemioloģiskās drošības un infekciju kontroles jomā;
- Zināšanas epidemioloģiskās izmeklēšanas veikšanā un pretepidēmisko pasākumu organizēšanā;
- Praktiskā pieredze iekšējo normatīvo aktu un dokumentu izstrādāšanā.
- Valsts valodas prasme augstākajā līmenī (C līmeņa, 1.pakāpe),
- Labas datorprasmes;
- Stresa un spriedzes noturība;
- Spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu;
- Spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu;
- Spēja veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem, iesaistīties komandas darbā.
Piedāvājam:
- Veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00-16.30;
- Vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē;
- Profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- Mēnešalgu EUR 1350;
- atlaides pilsētas sabiedriskajā transportā;
Amata mērķis:
Nodrošināt Rīgas 1.slimnīcas (turpmāk – Slimnīca) ēku, telpu apsaimniekošanu, inženiertehnisko komunikāciju un sistēmu uzturēšanu, materiāli tehnisko resursu iegādes, autotransporta uzturēšanu, ekspluatāciju un pārvadājumu veikšanu, Slimnīcas dienesta telpu un teritorijas uzkopšanu un atkritumu apsaimniekošanu, Slimnīcas fiziskās drošības nodrošināšanu, kā arī būvdarbu norises Slimnīcas teritorijā nodrošināšanu.
Galvenie amata pienākumi:
- Vadīt Inženiertehniskās un saimniecības nodaļas (turpmāk – nodaļas) darbu, plānot, analizēt nodaļas darbu un tās efektivitāti, sniegt priekšlikumus un ierosinājumus Slimnīcas valdei nodaļas darba optimizācijai un efektivitātes paaugstināšanai.
- Sekot darba un elektrodrošības prasību ievērošanai, kas attiecās uz nodaļas funkciju izpildi.
- Nodrošināt ēku, telpu, inženiertehnisko komunikāciju un sistēmu (t.sk. ventilācijas, kondicionēšanas, signalizācijas, energoapgādes u.c.) nepārtrauktu un drošu ekspluatāciju atbilstoši Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasībām, t.sk.:
- regulāru ēku, telpu, inženiertehnisko komunikāciju un sistēmu apsekošanu, lai nodrošinātu risku apzināšanu, kuriem var tikt pakļauti pacienti, personāls un apmeklētāji, kā arī lai plānotu pasākumus pastāvīgai risku mazināšanai un vides drošības pilnveidošanai;
- nepieciešamo remontdarbu veikšanas organizēšanu;
- bīstamo vielu uzskaiti, to drošu pārvietošanu, glabāšanu, lietošanu, marķēšanu;
- remontu plānu, tehnisko uzdevumu, izdevumu tāmju u.c. ar remontdarbiem saistītās dokumentācijas (darbiem, kurus apmaksa no Slimnīcas finanšu resursiem) izstrādāšanu.
- Nodrošināt Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasību izpildi ugunsdrošības jomā.
- Nodrošināt vides aizsardzības prasību ievērošanu Slimnīcā atkritumu apsaimniekošanas un ozona slāni noārdošo vielu jomās, t.sk. izstrādāt nepieciešamo dokumentāciju, sagatavot un iesniegt nepieciešamos dokumentus Valsts vides dienestam vai citām ārējām institūcijām atbilstoši Slimnīcas un LR normatīvo aktu prasībām.
- Organizēt materiāli tehnisko resursu iegādi un struktūrvienību nodrošināšanu.
- Nodrošināt autotransporta uzturēšanu, ekspluatāciju un pārvadājumu veikšanu.
- Nodrošināt Slimnīcas teritorijas uzkopšanu, kā arī organizēt autotransporta kustību un novietošanu Slimnīcas teritorijā, t.sk. uzraudzīt un nepieciešamības gadījumā veikt izmaiņas ceļa zīmju novietošanā Slimnīcas teritorijā.
- Organizēt pasākumus Slimnīcas fiziskās un tehniskās drošības nodrošināšanai, izstrādāt saistītu dokumentāciju.
- Uzraudzīt būvdarbu veikšanu Slimnīcas teritorijā.
- Sadarbībā ar atbildīgajām personām izstrādāt tehniskās specifikācijas nodaļas funkcijas ietvaros.
- Piedalīties Slimnīcas iekšējās mācību programmas izstrādāšanā un realizēšanā.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- Augstākā izglītība, priekšrocība elektroinženierim vai inženierim – siltumenerģētiķim (ar C elektrodrošības grupu).
- Vēlama papildizglītība ugunsdrošībā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas licencētai profesionālās izglītības programmai.
- Darba pieredze vadošā amatā vismaz 3 gadi pēdējo 10 gadu laikā (ar padotajiem darbiniekiem).
- Vēlama darba pieredze šādās jomās: inženiertehnisko komunikāciju un sistēmu uzturēšana, materiāli tehnisko resursu iegāde, autotransporta uzturēšana, ekspluatācija un pārvadājumu veikšana, telpu un teritorijas uzkopšana, atkritumu apsaimniekošana, institūcijas fiziskās drošības nodrošināšana, institūcijas būvdarbu norises nodrošināšana.
- Zināšanas un prasmes inženiertehniskajā jomā, t.sk. zināt ēku, telpu, inženiertehnisko komunikāciju tīklu un sistēmu ekspluatācijas principus.
- Zināšanas par fiziskās drošības pamatprincipiem.
- Prasme orientēties LR normatīvo aktu prasībās un vadlīnijās noteiktās atbildības jomās.
- Valsts valodas prasmes augstākajā līmenī (C līmeņa 1. pakāpe), ja izglītība nav iegūta valsts valodā.
- Datorprasmes: tekstapstrādes, prasme strādāt ar izklājlapām (Excel u.c.), lietot elektronisko pastu, izmantot interneta pārlūkprogrammas, strādāt Windows vidē, kā arī specializētajās informāciju sistēmās.
- Spēja pastāvīgi un racionāli organizēt savu darbu, veidot un uzturēt efektīvu saziņu ar kolēģiem.
- Spēja plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt padotībā esošo darbinieku darbu.
Piedāvājam:
- Veikt pienākumus normālā darba laika ietvaros darba dienās no plkst.8.00-16.30, reaģēt ārkārtas situāciju novēršanas organizēšanai;
- Vērtīgu pieredzi dinamiskā un uz attīstību vērstā darba vidē;
- Profesionālus un atsaucīgus kolēģus;
- Mēnešalgu Eur 2600 (bruto), sociālās garantijas.
Informējam, ka personāla atlases konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
1. kārtā notiks pretendentu iesniegtajos dokumentos sniegtās informācijas atbilstības izvērtēšana amatam noteiktajām prasībām, kā ietvaros prioritāte virzīšanai nākošajā kārtā būs tiem pretendentiem, kuriem ir pieredze vairākās uzskaitītās amata darbības jomās.
2. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti izpildīt praktisko uzdevumu, kā ietvaros tiks vērtētas pretendenta zināšanas un prasmes darbības jomās, kas noteiktas vakantajam amatam.
3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju.
Saziņa ar pretendentiem konkursa ietvaros:
Pēc konkursa 1.kārtas vienas nedēļas laikā sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pēc konkursa 2.kārtas vienas nedēļas laikā sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 3.kārtai.
Pēc konkursa 3.kārtas informēsim visus pretendentus uz norādīto e-pasta adresi par konkursa noslēgumu, savukārt ar pretendentu, kurš tiks virzīts amatam, sazināsimies telefoniski.
Lai piedalītos konkursā, lūdzam nosūtīt Jūsu pieteikuma vēstuli, kurā aprakstīta Jūsu darba pieredze, zināšanas un prasmes, kas ir atbilstošas vakantā amata noteiktajām prasībām, un savu CV ar norādi “ITSN vadītājs” uz e-pastu: atlase@1slimnica.lv vai iesniegt personīgi SIA “Rīgas 1.slimnīca” Personāla vadības nodaļā, Bruņinieku ielā 5, Rīga, LV 1001 līdz 2023.gada 7. martam.